Gebruiksafspraken clubhuis en materialen


  • Categorie:
  • Datum: 21-10-2025

Na negen weken gebruik zien we dat we verschillend omgaan met ons eigen materiaal en gebruik van het clubhuis. Daarom brengen we de gezamelijke afspraken onder de aandacht.

De club is van ons allemaal — dus we zijn samen verantwoordelijk voor goed gebruik van de accommodatie én om elkaar hierop aan te spreken.
Dank voor jullie inzet en zorg!



Gebruik & Sluiting Clubhuis

Deuren

Bij temperatuur onder 18°C blijven deuren dicht.
De trainingsdeur heeft een schuif zodat deze niet in het slot valt.

Lockers (coachtassen & keepersspullen)

Alleen teamspullen in de lockers.
Gebruik van andere plekken is niet toegestaan.

Hockeyballen



  • Elk team mag 1 bal per speler in de coachtas bewaren.


  • Niet uit trainingstassen halen → hierdoor raken we ballen kwijt.


  • Keepers: controleer je tas; daar horen geen hockeyballen in.

  • Er zijn nu te weinig ballen om goed te trainen, daar wordt niemand beter van.

Natte hesjes

Hang deze in de kleedkamers om te drogen.
Zo voorkom je ongezonde schimmel en nare geur.
De accommodatiebeheerders leggen ze terug of wassen ze uit.

Rolcontainers

Na gebruik worden deze altijd leeggemaakt, behalve de trainingsballen. Is de container nat? Zet hem dan open... Nog beter is om met regen te zorgen dat de container op het veld dicht blijft.



Openen en Sluiten

Openen



  • Toegangsdeur toiletten en materiaalruimte openen.


  • Sproeien indien nodig.

Sluiten

✅ Alle 7 openingen dicht:
1× BSO-kantine
2× Keuken
1× Hoofdentree
2× Materiaalruimte
1× Schuifpui

Velden leeg – geen ballen of goals achterlaten
Materialen op juiste plek
Kantine, gangen, kleedkamers veegschoon
Gevonden voorwerpen verzamelen
Verlichting uit
Sleutel terug op vaste plek