Gebruiksafspraken clubhuis en materialen
- Categorie:
- Datum: 21-10-2025
Na negen weken gebruik zien we dat we verschillend omgaan met ons eigen materiaal en gebruik van het clubhuis. Daarom brengen we de gezamelijke afspraken onder de aandacht.
De club is van ons allemaal — dus we zijn samen verantwoordelijk
voor goed gebruik van de accommodatie én om elkaar hierop aan te spreken.
Dank voor jullie inzet en zorg!
Gebruik & Sluiting Clubhuis
Deuren
Bij temperatuur onder 18°C
blijven deuren dicht.
De trainingsdeur
heeft een schuif zodat deze niet in het slot valt.
Lockers (coachtassen & keepersspullen)
Alleen teamspullen
in de lockers.
Gebruik van andere plekken is niet toegestaan.
Hockeyballen
Elk team mag 1 bal per speler in de coachtas bewaren.
Niet uit trainingstassen halen → hierdoor raken we ballen kwijt.
Keepers: controleer je tas; daar horen geen hockeyballen in.
- Er zijn nu te weinig ballen om goed te trainen, daar wordt niemand beter van.
Natte hesjes
Hang deze in de kleedkamers
om te drogen.
Zo voorkom je ongezonde schimmel en nare geur.
De accommodatiebeheerders leggen ze terug of wassen ze uit.
Rolcontainers
Na gebruik worden deze altijd leeggemaakt, behalve de trainingsballen. Is de container nat? Zet hem dan open... Nog beter is om met regen te zorgen dat de container op het veld dicht blijft.
Openen en Sluiten
Openen
Toegangsdeur toiletten en materiaalruimte openen.
Sproeien indien nodig.
Sluiten
✅ Alle 7 openingen
dicht:
1× BSO-kantine
2× Keuken
1× Hoofdentree
2× Materiaalruimte
1× Schuifpui
✅ Velden leeg
– geen ballen of goals achterlaten
✅ Materialen
op juiste plek
✅ Kantine, gangen, kleedkamers
veegschoon
✅ Gevonden voorwerpen
verzamelen
✅ Verlichting uit
✅ Sleutel
terug op vaste plek

